Näset Innebandy
Helt vanliga stjärnor

Om Näset Innebandy

Näset Innebandyförening bildades 2002.

Näset Innebandyförening har alltid prioriterat det sociala före det sportsliga, det är viktigt att våra spelare har roligt och känner glädje när de spelar innebandy och att de är stolta över att företräda föreningen.

Näset Innebandyförenings vision är att föreningen skall vara en mötesplats för barn och ungdomar, tjejer som killar. En plats där social gemenskap formas med hjälp av idrottslig verksamhet.

En av våra målsättningar gällande ungdomslagen är att lagen tränas av egna äldre aktiva spelare i föreningen. Det skapar gemenskap och föreningsanda.

Välkommen till oss i härliga Falsterbo/Skanör!